Så var det städat

Städat huset idag.Torsdagar är ju min städdag,vägrar stå med det på helgerna.Det ska bli skönt med Fredag imorgon och då ska ju tjejerna klippa sig.Det är första gången för Nelly,vi har klippt henne själva innan.Så det ska ju bli kul att se hur det går.
 
Mina rosor hade gjort sitt nu,så ett stort ljus får vara på köksbordet nu.Älskar att man kan börja tända ljus på kvällarna nu.
 
PS.Om ni tittar på dom båda korten jag lagt upp nu så ser ni hur sneda dom är.Så blir det jätteofta när jag fotar,måste vara sned i kroppen eller nått;)Sambon använder ett program som man kan räta upp bilderna när dom blir så här.Får nog lära mig det.
 
Hade ingen större matlust idag så det fick bli en improviserad pastasås.Lite fick jag i mig iallafall.Hungern brukar komma på natten den veckan jag jobbar natt.
 
Ikväll är det både Robinson och Once upon a time på tvn.Typiskt att det ska vara samtidigt.Men det blir nog Robinson för min del.
 
Kram

Kommentera här: