Prinsessor rådjur & hundar

                                                         Hej!
 

Här hemma har lugnet infunnit sig.Igår var vi och shoppade på rean Nora och jag.Vi kom hem med en hel del nya kläder.Avslutade kvällen med hemma spa,ansiktsmask hårinpackning och till sist bus kräm på kroppen.Hur blek hade jag inte varit utan den?Jag använder Åhlens egna buskräm,av alla som jag testat så är den klart bäst.
 
 
 
 
 
Lite dagens bilder på vårt vita hem.Igår kväll så målade jag på ett nytt fräscht lager med färg på vårt lastpallsbord.Så smidigt när det börjar bli slitet,bara måla på lite nytt.Mitt &-tecken som tidigare varit svart har med blivit vitt.
 
 
Igår så mumsade vi i oss bakad potatis med skagenröra och tonfiskröra.Blev så grymt sugen på det,salt och gott efter all julmat.Idag så blev det hämtpizza.Anledningen till det var att vi helt enkelt höll på att hungra ihjäl.Vi har varit hos vetrinären med Basso i 3 timmar!!
 
Vi hade beställt tid för att han hostat så på sista tiden.Dom anade att det var kennelhosta,vilket det oxå var.Därför så sparade dom oss till sist,för smittorisken.Lite dumt bara att låta oss vänta så länge,när vi bokat en tid.Nu får våran lilla vovve vila och inte träffa andra hundar på länge.
 
 
Nelly var så duktig och snäll hela tiden fast det var tråkigt hos vetrinären.Så på hemvägen stannade vi till i leksaksaffären.Ögonen lyste när hon fick syn på alla prinsesskläder,så idag har vi lekt prins och prinsessa hela dagen.
 
 
 
Det är ingen dålig utsikt vi har från vårat köksfönster.Dom är två st som kommer varje dag och äter fallna äpplen på trädgården.Lyckades få med en av dom på ett kort framifrån.
 
Nu ska jag fortsätta med Fredagsmyset med min fina familj.Man glömmer nästan bort att det är Fredag nu när man är långledig.Det är Fredag hela veckan.
 
Ha det fint
 
Kram
1 Jessika:

skriven

Oj, vilken söt prinsessa! Klart hon ska ha en krona. Inte dåligt med rådjur som grannar, vi mötte två älgar efter gatan för ngn kväll sedan, som hade irrat bort sig från skogen!
Sist men inte minst, ert snygga hem. Alltid lika kul att se!
kram och gott nytt år
/Jessika

2 Theres:

skriven

Vilken maffig bild på rådjuret!

Kommentera här: