Röda gubbar

Jag ändrade om mitt kryddland för ett tag sedan.Kryddorna står nu istället i stora vita krukor på altanen.Jag hade egentligen inga mer planer på att plantera mer än de.Men sen kom lilla mammsen förbi med en massa jordgubbsplantor.Så det fick bli ett litet land till dom,planterade dom i en pallkrage.Så nu får vi hoppas på lite egenodlade jordgubbar i sommar.Gott!
 Gjorde en liten skylt..:)
 
 Pallkragen var redan behandlad,så den passade bra in mot altanen.
1 Stina:

skriven

Åh hur gjorde du den söta lilla skylten? :D

Svar: Det är en vanlig golvlist som blivit över.Bokstäverna köpte jag bland leksakerna på Ica maxi.
Anna

2 Stina:

skriven

Nämen så praktiskt! :D Har en liten list över jag med sen renoveringen, den ska vi ta hand om ^_^ Får finurla hur jag ska fixa bokstäverna.

Kommentera här: