Förskola och skola


Hej,vilken dag jag haft.Börjar med att visa vad som kom med posten idag.Xlash är en ganska ny sak men tydligen väldigt populär.Man smörjer ett lager längst övre fransraden en gång om dagen och på 3veckor så ska ögonfransarna ha växt till sig ordentligt och blivit mörkare.Det sista vet jag inte om jag köper riktigt.Inte ens när jag testat att färga fransarna har mina blivit mörkare.

Men upp till bevis,jag kommer att fota fransarna innan och efter att jag testat ett tag.Testa måste man ju!!

Började min dag tidigt,redan innan skolan började var Nora och jag där på utvecklingsamtal.Allt lät jättebra och hon klarar skolan bra.Blev bara lite full i skratt när läraren säger att Nora gör små listor.Listor över vad hon ska göra i skolan,som hon sedan bockar av eftersom.Undra vem hon kan ha fått det ifrån;)


Slutade jobba vid 2idag och kl5 skulle vi vara på Nellys dagis för lite gårdsfest.Fick bli pizza till middag,smidigt och gott.


Fika måste man ju ha med och filt.Packade i min väska från Jtp-design,bra till mycket.


Jag har en massa kort från dagen,men kan inte lägga upp mer bilder när det är andra barn med.Man vet ju inte vad föräldrarna tycker.Nelly lekte och hade jättekul med sin kompis Ella.Vi kommer snart att planera en lekdag för dom små.Dom har inte lekt på hemmaplan än:)


Tycker det är mysigt på Nellys förskola,på ena sidan av gården är det som en liten miniskog.Varit en lång men rolig dag tror jag tar med lillan upp och lägger mig snart.

Kram
1 lolla:

skriven

hejsan

Ögonfrans serumet är toppen bra, jag har haft det i flera veckor och mina frnsar är längre och tätare...

vad duktig du är som tänker på det där med andra barn på foton som man lägger ut.

Gillar din blogg jättemycket är inne och kikar varje dag ;)

kram lolla

Kommentera här: