En stund för mig själv

 
                                                               Hej!
 

Barnen är lämnade på skola och dagis så jag passar på att njuta lite av ensamtiden jag har.Köpte med mig en tidning hem med en massa julinspiration.I like!
 
 
 
Jag ska snart kicka igång denna dagen med.Plocka dona och fixa lite,till middag så blir det en favorit Flämtande uttern...ja vilket namn:)Receptet finns under kategorier Mat.Har ni inte testat det ännu så gör det.Så gott!
 
 
 
Två dagar kvar att jobba.Jag räknar ner för nu vill jag ha helg.På Fredag när jag är ledig så ska jag iväg och fixa lite paket.Det är Kyrkan som Nora sjunger i som ska ha en insamling.Alla tar med sig en julklapp med:
 
* Ritblock & kritor/pennor
* Kramdjur
* Godispåse
* Tvål
* Schampo
* Tanborste & tandkräm
 
Paketen skickas sedan till barnen i Tjernobyl.Det är nyttigt att våra barn får lära att det finns barn där ute som inte får några julklappar alls.Och att vi ska hjälpa dom som har det svårt.Man får försöka så gott man kan.Jag hoppas att det blir en hel massa paket till dom små barnen.
 
Ha en fin dag
 
Kram
 
 
1 alexandra:

skriven

Vi kör nästan samma frukost!polarbrödet äter vi mest här hemma,ägg och kaffe.Det är bara juicen som vi inte dricker så mycket av.Hoppas du har haft en skön dag,kram!

Kommentera här: