Stjärnor som lyser

                                                          Hej!
 

Vi har precis lämnat av Nora i skolan.Vilket väder vi har!!Det hat regnat sen i Söndags nu och verkar inte vilja sluta heller.Men mitt i det gråa och trista så har jag fått upp mina stjärnor i fönstrena.Tända ljus en brasa som sprakar och stjärnorna som lyser,ja då har jag det rätt bra ändå.
 
 
 
 
Älskar Venturas fina stjärnor.Det var förresten en av dom som gick sönder gahhh.Efter många om och men så blev det en hängande variant i vardagsrummet.
 
 
 
 
 
 
 
 
Den nya på fot hamnade i köksfönstret.Dom ger ett så fint sken och dom lyser vitt.Kan bli tokig när stjärnorna lyser gult.
 
 
 
Denna vecka jobbar jag eftermiddag/kväll så det är inte mycket man hinner med.Vardagen består mest av att hämta lämna laga mat osv.Men jag har ju Fredagen att se fram emot då jag är ledig.I helgen ska det bakas lussebullar för nu har lilla mammsen köpt på sig en massa saffran.Det är som hon säger tradition att hon handlar och jag bakar till oss båda.
 
 
Ha en bra Tisdag
 
Kram
1 Emma:

skriven

Å vad mysigt, nu fick jag inspiration att själv plocka fram lite julstjärnor och pynt :-)

2 Theres:

skriven

Så snygg!! Blev lite kär. Brukar du ha något rött kring jul?

Svar: Det blir nog lite rött sen men bara på själva julafton ;)
Anna

3 Theres:

skriven

Vart köpte du den förresten?

Svar: Jag skickade efter den från Lampgallerian.Sökte på Ventura stjärnor och fick upp en massa olika ställen som säljer dom.
Anna

4 Therese W:

skriven

Mmm, de är ju så snygga! Gillar även deras magnoliastar, blir så mysigt sken av dem :) Passar dock inte i lägenheten, men i huset nästa år får det nog banne mig bli en stjärna, :) har sett någonstans att de finns även i större variant, typ 80 cm, kan passa bra i våra stora fönster då, åh nu längtar jag!
kram Therese

Kommentera här: