Husnr 26

Idag har jag äntligen blivit klar med min husnummer skylt.Nu ska den bara upp på väggen med.
 
Tänk vad ideer man kan få av en gammal plåtbit.Jag kan förstå att T undrar ibland när jag kommer hemdragandes med en massa "skräp".
 
Just nu väntar jag på en kompis som ska komma,det ska bokas hotell och planeras inför Halloweenfesten.
 
Började lite igår och satte ihop en spökjakt.En ledtråd leder till en annan tills du tillslut hittar skatten.Den hålls i mörkret på trädgården,jag ska bara hitta lite läskiga saker som jag kan gömma och skrämma dom med oxå;)Nelly pratar än idag om förra årets spökjakt,det var uppskattat kan jag säga.
 
Vi har en del lekar på lager.En blir att dom ska med ögonbindel sticka ner händerna i burkar med en massa läskigt i.Sen ska dom gissa vad det är i.Har ni några läskiga lekar på lager,så dela gärna med er.Nu ropar Nelly,bäst att kila.Ha en fin dag!
 
Kram
1 pysseliten :

skriven

super fin !!vi har bokstäver med samma text fast 126 kolla bild finns på istagram under pysseliten.)
som husnr skylt

Svar: Det måste jag ju se.Ha det fint!
Anna

2 Emma:

skriven

Så snyggt, kommer bli kanon:) Och spökjakten låter ju spännande, kan tänka mej att barnen uppskattar detta:) Happy halloween, kramar emma

Kommentera här: