Julen

                                                                        Hej
 
 
 
 
 
 
 
 

Hoppas ni har haft det bra nu i jul.Visste går tiden fort!!Jag tycker mest vi har åkt runt bland släkt och vänner och ätit en massa.Fast det är väl så det ska vara.Rean har jag utsatt mig för en gång på Annandagen och det gör jag aldrig om.Har nog aldrig sett så mycket folk någonsin samtidigt i ett köpcenter,det slutade med att jag gick ut tomhänt.Och det hör ju inte direkt till vanligheterna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Iår vågade Nelly gå fram och hämta sina egna paket.Det kan ju ha varit för att hon tyckte Tomten påminde om farbror Conny :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var en mycket nöjd tjej på Julafton som fick allt som hon önskat sig ♥
 
 
 
 
 
 
 
Idag så forstätter ätandet för mamma ska bjuda på middag och min syster med familj ska komma.Efter det om jag nu inte rullar fram så ska jag ta tag i en ordentlig städning här hemma.Klockan tickar sakta ner mot Nyårsfirandet och jag har några saker till som jag måste bocka av.
 
 
 
 
 
Ha en fin dag
 
 
 
 
 
Kram
 
 

Kommentera här: