En award

 


Jag fick en award av Hanna med bloggen Whiterainbow Här kommer mina svar och vilka som jag delar den åt!

 

Där trivs jag bäst…

 

I hemmet,jag trivs ju självklart på andra ställen med.Men om jag måste välja en plats så blir det hemma.

 

Om jag fick välja yrke fritt…

 

Så skulle det ha något med inredning att göra.

 

Då blir jag riktigt arg…

 

Orättvisor är det som gör mig mest arg.

 

Jag mår bäst när jag…

 

Får vara med min familj och mina vänner.Sedan tycker jag att det är skönt med lite ensamtid ibland oxå.

 

Om jag fick en miljon…

 

Då skulle jag ta med mig familjen på en lyxig resa.Sedan skulle jag nog lägga resten av pengarna på huset.

 

Gör helst på semestern…

 

Njuter av ledigheten,solar badar och äter gott.

 

Värsta impulsköpet…


Oj det är nog många,men kan inte komma på något just nu ;)

 

 

Detta gör mig lycklig...

 

Att få se mina båda döttrar växa upp.

 

Jag drömmer om…


Ett långt och friskt liv med en massa spännande som ska hända.

 

 

———————————————

 

Med awarden följde uppdraget att:

- skicka den vidare till bloggar som har färre än 200 följare

- berätta på min blogg vilka jag nominerar och länka till deras bloggar

- svara på frågorna jag fått av den som nominerat dig

- hitta på nya frågor till de jag nominerar

- skriva på deras bloggar att de är nominerade

 

Denna gång skickar jag vidare awarden till följande tre:

Vitt eller svart

Inredautreda

Hemlängtan

 

Frågorna som jag skickar vidare är samma som jag själv har svarat på…

1 Jessika:

skriven

Så smickrad jag blir :)
Det är finfina bloggar du listat upp där, de övriga två också :)
Tack än en gång, kramar från norr

Kommentera här: