Svart vitt och lite grönt

                                                               Hej!

Jag fick ett litet ryck igår och ändrade om i Noras rum.Så här ser det ut just nu.
 
 
 
 
Bordet och fåtöljen ställde jag vid fönstret.Jag hade ju tänkt att ha lamellgardiner vid fönstret,men se det ville inte Nora.Och det är ju som sagt hennes rum,så jag får ge med mig där.
 
 
Skylten i fönstret köpte jag från Ofelias hus.Dom har en massa fina skyltar :)
 
 
 
 
 
Idag har jag rensat ur en massa skåp.Det är inte klokt vad man samlar på sig saker,så det var verkligen behövligt.Nu tänkte jag ta med mig lille vovven på en promenad och efter det ska jag ha lite spakväll här hemma.Jag köpte en ny ansiktsmask igår som ska vara återfuktande.Helt sjukt va jag blir torr när det är så här kallt ute.Hoppas att den är bra.Sen ska jag bara slappa och ladda för en ny vecka.Det ska bli skönt att komma tillbaka till jobb och rutiner nu när vi varit hemma en hel vecka.
 
Ha en fin kväll
 
Kram
1 Hanna - whiterainbow :

skriven

Oj så fint hon fått! Klart hon skall få vara med och bestämma ;)

2 Hanna - whiterainbow:

skriven

Du har en award att hämta hos mig :)

3 Anonym:

skriven

Hejsan,
vad fint rummet är, var har du köpt lampan som hänger över sängen + den smala lampan i fönstret ?
Kul att följa en bloggare som bor i "närheten" bor själv i Nässjö.

Svar: Hej!Lampan över sängen har jag köpt på Claes Olsson,vet att Biltema säljer likadana.Och lampan i fönstret är av märket Ventura,om du googlar det så kommer säkert återförsäljare upp =)
Anna

4 Emma:

skriven

Men vilket fint rum hon fått! Här finns det mycket plats för kompis häng ;-)

Kram/Emma

5 Jessika:

skriven

Hon har så snyggt och luftigt på sitt rum, förstår att det är lockande att möblera om och fixa där inne.
Själv är jag rätt fet i hyn, också ett problem, tänk att det aldrig kan vara lagomt :)
Ha en fin kväll
kram

6 Julia - inredning och sött!:

skriven

Vilken fin, hemtrevlig blogg du har. Hittade precis hit :)

Svar: Åhh roligt att du hittat hit =)
Anna

Kommentera här: