Årets första semla

                                                              
 
                                                                     Hej!

Igårkväll så skruvade vi upp den nya läslampan.Hiss eller diss?Jag tycker att den passar bra in med mina andra lampor,som den i fönstret.Frågan är bara om det blir lite för mycket.Mina vinterkuddar har bytts ut mot svarta,vita och gråa.Dom gråa är egentligen örngott,men jag gillar just den gråa betongfärgen.
 
 
 
Lampan hittar du hos Ellos.
 
 
 
Idag har vi varit och storhandlat.När nu ändå fiket ligger i affären,ja då var det svårt att låta bli att smaka på en semla.Årets första och sista (försöker jag intala mig)men jag försöker att tänka lite mer på vad jag stoppar in i munnen.Till en början så ska jag dra ner på bullar,kakor och ljust bröd.Vi får se hur det kommer att gå :)
 
Blev sugen på att testa nått nytt till dagens middag.Fastnade för fläskfile med Italienskt täcke.Så det ska jag laga nu,och är det gott så kommer receptet upp här på bloggen imorgon.
 
Ha det fint
 
Kram
1 Marit:

skriven

Tycker det vart jätte fint med lampan. Kuddarna med text var så snygga, vart har du köpt dem?

Svar: One Way kudden är av märket House Doctor och Peace kudden hittar du hos Ellos.
Anna

2 Emma:

skriven

Tycker oxå lampan passar in bra där! Vi har samma peace kudde du och jag ser jag ;-)

Kram/Emma

3 Karin O:

skriven

Vilka snygga kuddar - verkligen! Och semlan, den skulle man ju kunna döda för just nu!:)

4 Jessika:

skriven

Supersnyggt med lampan, och det är inte för mycket, tro mig! Och jag är allergisk mot för mycket plotter så jag är ärlig!
Ha det bäst!
kram

Kommentera här: