Apple iPad

                                                                  Hej
 
 

Jag har nog fått fnatt här hemma nu,städfnatt.Igår var det häckklippning,altanmålning och ogräsrensning.Idag har jag städat ur husvagnen och redan börjat packa...vi åker nästa Torsdag.Men det är så mycket som ska med och handlas innan,så jag har redan börjat.Det blev många turer till olika affärer,hittade bla en ny grill till husvagnen en VIT  :)
 
 
Efter det så började jag av någon anledning att röja och rensa bland påslakan,kuddforal ( vågade inte räkna hur många det var ) och handdukar.Det var mycket som jag aldrig använder så det var ju behövligt.Hur ska jag annars få plats med nytt där inne.Nu känns det lite bättre,min städmani har stillats lite.Och där inne är allt prydligt och fräscht.Jag vet inte det kanske är lite tantvarning,men jag la in lite av mina vita lavendelblommor där inne.Torkad lavendel doftar så rent.
 
 
 
 
 
 
Min nya vän i nöden.En Apple iPad med Retina skärm.Men nu vet jag att jag inte kommer få ha den ifred.För Nelly har redan börjat ladda hem barnspelsappar på den ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I Noras rum just nu.Hennes nya puff har flyttat in.Och i fönstret har det kommit upp en ny rullgardin.Jag hittade den på det Blågula.Det är samma rullgardin som vi har tre av i vardagsrummet.Ja bara att denna är svart-vit då.
 
 
 
 
Nu ska jag smutta på mitt vin som jag hällt upp.T tittar på nått konstigt på tvn,damer och fotboll.Nej tack,så jag snor med mig paddan,mitt vin och går upp.
 
 
 
 
Ha det fint/Kram.
 
 
 
 
1 Marit:

skriven

Rullgardinen vart ju super fin i Noras rum. Jag såg den sist jag besökte IKEA och gillade den jätte mycket, kanske får bli till att köpa en nästa gång.

2 Elin:

skriven

Hej. Måste bara få undra vad tapeten som synd på bilden med ipaden (grå betongliknande), (gissar attvdet är en tapet) heter och vilket märke? Så ursnygga och precis vad jag letar efter!

Tusen tack //Elin

Svar: Hej Elin,du har helt rätt det är en tapet.Vi köpte den förra sommaren från Photowall.Det är en smidig tapet som du beställer i det mått du vill ha.Sedan kommer den numererad i exakta mått.1 2 3 osv står det på borderna.Jättesmidigt =)
Anna

Kommentera här: