Iittala glas

                                                                   Hello
 
 

Idag kom vi hem från underbara Varberg.Behöver jag säga att tvättmaskinen går på fullvarv här hemma?Trodde inte det.Men allt är inpackat så det är bara tvätten kvar.Hur skönt man än har haft det,så njuter jag ändå av att komma hem.Jag har nog stått i duschen en halvtimma nu,vilken lyx man har här hemma  :)
 
 
 
 
 
 
Mina nya Iittala glas som jag köpte på Freeport outlet i Kungsbacka.Det blev vitvinsglasen och vanliga dricksglas.Men nu så vill jag bara ha fler...får börja samla.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Village i Varberg sålde ut allt i affären till halva priset.I denna tänkte jag att jag kunde gömma alla braständarblock som vi har när vi eldar.Hatar verkligen dom runda rören som man köper dom i.
 
 
 
 
När vi kom hem nu så gapade kylen tom.Så T är ivägskickad till affären för att handla så att jag kan göra en smidig smörgåstårta.Blev så grymt sugen på det nu.Och kanske ett glas vitt till i mina nya glas  ;)
 
 
 
 
Ha en fin dag/Kram.
 
1 Emma:

skriven

Samlar också på de glasen, både vattenglasen och vitvin,älskar formen och enkelheten, grymt fina:) Skönt att komma iväg på lite semester men alltid lika skönt å komma hem:) Ha det bra, kram

2 pysseliten:

skriven

åhh varberg och apelviken Det är så fint där nere i ska dit en snabbis på lördag och sola oss ,) Härligt med sem

Kommentera här: