Juicy Couture

                                                                  Hej
 

Här har jag slitit hela dagen lång.Huset är nystädat och doftar såpa.En riktig städning var det som behövdes för att få mig att må bra,älskar när det är rent.Halva familjen sover och vi andra ska med snart krypa ner.Jag ska börja på sista delen av triologin som jag läser.
 
 
 
 
Hoppat i skönaste mysdressen från Juicy Couture.Kommer garanterat att köpa flera därifrån.Jag som älskar att dra runt i myskläder här hemma har nu äntligen hittat några som jag tycker är snygga oxå,inte bara sköna.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag köpte min från Juicy Couture Uk.Dom är så mycket billigare där än i Sverige märkte jag när jag tittade runt lite.
 
 
Nu ska jag börja min läsning av sista boken som alla sa va sååå bra.Måste säga till er som läst böckerna att jag låg högröd och generad när jag läste första boken.Den var inte som jag tänkt mig att den skulle vara...Men nu så kan jag inte sluta,måste ju se hur det går!!
 
 
 
Ha det fint
 
 
Kram
1 Josefine:

skriven

Åh va snygg dress!

2 Jessika:

skriven

Verkligen glammig mysdress, man drattar ju ofta omkring i gamla tights och stora tröjor som sett bättre dagar. Tipstack till dig!
Ha det bäst
kram kram

3 Alva:

skriven

Hur långt tid tog det innan juice coutore dressen kom? Har beställt en och undrar,
Tacksam för svar!

Kommentera här: