Längtar till Påsk

                                                                Hej!

Det är en lite småtrött mamma här hemma idag.Jag säger bara nattvecka,men det brukar bli bättre när man väl kommit in i det.Det tar några nätter.Solen är framme idag och jag tänkte ta med mig Nelly ut och faktiskt cykla affären.Man får passa på när det är barmark,för till Påskhelgen så skulle det visst komma mera snö.
 
 
Brickan har blivit liiite mer påskig ;)
 
Tror att friskluft gör mig gott,då piggnar jag nog till.Ska handla nått gott till kvällen,kanske vi bakar nått Nelly och jag.Det skulle hon nog gilla :)
Ska ni göra nått kul till Påsk?Vi ska åka och hälsa på min syster och fira med hennes familj.Sen ska vi fira lite här hemma oxå,med goda vänner.Längtar till långledigheten nu,ska bli härligt trots snön som ska komma.Den struntar vi i och gör det bästa av det!!
 
Ha det fint,nu ska jag "damma" av cyklen.
 
Kram
1 Hanna - whiterainbow :

skriven

Fint :-)

2 Jessika:

skriven

Påsk är mysigt och man känner på nåt sätt att våren är på väg, även om det kan falla en hel del snö efter det också. Jag och Noel ska fixa lite påskgodis på skärtorsdag och måla lite ägg. Man får ju passa på att mysa till det när det finns tillfälle.
kram kram

3 Maria Grahn:

skriven

Jättesnyggt !
Ha en riktigt härlig påsk !

Kommentera här: