Laugh your heart out

                                                                 Hej!

Igår när vi var och handlade så hittade jag en skylt som jag inte kunde motstå.Jag tror att den kommer få plats på den inglasade delen av altanen.Börjar verkligen längta tills man kan börja piffa på altanen.
 
 
Sen blev det en matta till sovrummet som jag spanat in ett tag.Den hittade jag dock inte i mataffären utan på Rusta.
 
 
Mattan går att vända om man vill ha den vit med svarta zick zack mönster istället.
 
 
 
Gårdagens plocktallrick.Finns ju lite kvar,så jag tar mig nog en tallrik ikväll igen.Denna veckan jobbar jag natt,så jag har sovit ut så gott det går nu på morgonen.T tog med sig Nelly till badhuset,så jag har verkligen haft chansen att sova.Men det är oftast då det inte går...man är väl van vid lite ljud omkring sig.
 
Ha en fin Söndag/Kram
1 pysseliten:

skriven

visst är mattan fin ;)

2 Ellen:

skriven

Å vilken fin tavla, i vilken affär hittade du den? Mattan var också jättefin! Ha en bra dag!

Svar: Den hittade jag på ica Maxi i Nässjö.
Anna

3 Hanna - whiterainbow :

skriven

Mattan från rusta vill jag ha! Måst åka och köpa mig den :-)

Kommentera här: