Väntar...

                                                                   Hej

Igår satt jag hemma och väntade på att både sotaren och Anticimex skulle komma.När ingen av dom dök upp så började jag ana ugglor i mossen.Och jo men visst T hade skrivit fel dag på våran senilvägg i köket.Så det är alltså idag dom ska komma.Ghhha bara att hålla sig hemma en dag till och vänta in dom då.
 
 
 
En av tre krukor hamnade i köket.Jag bytte ut min betongkruka från Village =0 Jodå ibland så ångrar man sig!
 
 
Förra veckan så gjorde jag en beställning från The states.Saken är den att jag fick ingen orderbekräftelser,som man alltid får via mejl i Sverige.Så nu börjar jag undra,får man inte det när man beställer därifrån?Är det någon som vet det.Annars får jag leta reda på sidan igen och försöka kontakta dom så att jag vet säkert om varan är beställd eller inte.
 
 
Ha en fin dag
 
Kram
1 Louise:

skriven

Så trist! Inte kul när sådant händer.
Det blev jättefint med basilikan.
Vart har du köpt den snygga oljan du har i plåt?
Med vänlig hälsning, Louise www.stylinghouse.blogg.se

Svar: Hej.Oljan är köpt på Willys :)
Anna

Kommentera här: