Det snöar

                                                                     Hej
 
 
 
 
 

Jo det faller små lätta vita flingor ute.Måtte dom nu få ligga kvar.Det ska vara lite snö nu när det snart är den 1a advent.Har ni börjat få upp lite stjärnor där hemma nu?Jag har ju oxå smygstartat här hemma,men det är lite kvar.Sjukdom som kom ivägen..men idag känner jag mig lite piggare :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nelly sitter och väntar på att storasyster ska komma.Vi har laddat med hennes favoritmat,Tacos.T jobbar hela helgen så det blir bara jag och mina tjejer.Behöver verkligen få in lite grönt nu i mina fönster,små söta enar står på listan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja vad ska man säga.Jag med mina skyltar,kunde inte låta bli att pyssla ihop en nu till jul.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu skuttade Nora in genom dörren,äntligen är hon här igen.Imorgon ska hon få välja ut vilken stjärna hon vill ha i sitt fönster,antar att det kommer bli en liten shoppingtur.Inte mig emot,är eländigt trött på att sitta inne.I vinter kommer jag att pälsa på mig ordentligt för sjuk tänker jag inte bli mer.
 
 
 
 
 
 
Ha en fin kväll
 
 
 
 
 
Kram

Kommentera här: