Förvaring och krimskrams

 
 
 
 
 
 
 
                                                                    Hej
 
 

Har ni haft en bra helg.I Fredags var vi och hälsade på svärmor som fyllt år.Inte lätt alla gånger att veta vad man ska köpa + att man har en karl som är helt oduglig på att köpa paket.Men jag tror att hon blev nöjd,det blev ljustake och pynt by Ernst.I Lördags låg jag hela morgonen med migrän,och sen var man inte så pigg på att hitta på nått direkt.
 
 
 
 
 
Idag har jag skruvat och skruvat.Tadaaa förvaringen till hallen is done.Så himla nöjd jag känner mig och glad att jag inte lät T övertala mig att köpa dom stora Pax garderoberna.Då finns det ju inte plats för allt mitt lull lull.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Okej ser att jag lagt hyllplanen lite snett,men det ska rättas till på direkten.Själv tycker jag att det ändå blev en hel massa plats för förvaring.Skor har jag i en annan Bestå som oxå används som sittbänk.Så här blir det plats för lite jackor och vantar mm.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det här får stå i vardagsrummet tills hallen blir klar.Tavlorna ska sen upp på väggen där.Nu kan jag lura lättare på vilket krimskrams jag vill ha på bänken.
 
 
 
 
 
Nu ska jag rätta till hyllplanen och fira att jag lyckats skruva ihop en Ikeamöbel.En stooor latte och lite choklad :)
 
 
 
 
 
Ha en fin dag
 
 
 
 
Kram
1 Marit:

skriven

Vart super snyggt, vill ha alltihop :) Jag har också ett Bestå skåp, mitt står i vardagsrummet och har hjul. Tycker dem är super snygga och stil rena.

Svar: Dom är fina :)
Anna

2 Liw - FINA LYAN:

skriven

Vad snyggt! Jag har också precis fixat i hallen, det blev två små malmbyråar som fick bli bänk/förvaring :)

Svar: Visst är det kul att fixa lite i hallen.Det är ju trots allt det första rummet man ser :)
Anna

3 emma:

skriven

Riktigt snyggt, älskar dina detaljer:-) Vi har lagt undan något liknande från Thomas jobb som ska agera förvaring i lägenheten sen, hur högt är era skåp? Svårt de där så de inte blir för högt, vill ju kunna ha fina grejjer på:-) Ser fram emot fler bilder sen:-) Trevlig tisdag, kram

Svar: Tillsammans blir det 104 högt,vi valde att skippa ben på då hade det blivit lite för högt.Jag vill ju med ha lite grejjer på :) Kram!
Anna

4 Jessika:

skriven

Åh så snyggt komponerat på skåpet! Perfekt mix och verkar riktigt bra till förvaring också. Tur du höll fast i skåpet :)
Ha de bra, kram

Kommentera här: