Shoppat

                                                                         Hej
 
 
 

Välkommen sköna Fredag (säger jag som har varit ledig en vecka).Men Fredag är ändå  Fredag,eller hur?Vaknade upp med värsta huvudvärken,men en brus senare så börjar det gå över nu.Igår var vi iväg och handlade lite nytt till hallen.Vet ni,jag vågar knappt säga det.Men jag glömde att jag skulle in på Granit...helt sjukt ju.Och när jag kom på det så var det för sent.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På Village hittade jag denna poster.Jag har ett litet i-landsproblem här hemma nämligen.Jag ska ju ha min Ylva Skarp i hallen,jämte den hade jag först tänk ha min svarta Keep Calm.Men den är svart med vit text och Ylvas är vit med svart text.Förstår ni problemet?Så nu har jag gadderat mig med två vita med svart text,ifall det andra kommer störa mig.För jo jag stör mig på sånna saker.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På Blomstertid hittade jag denna lykta från House doctor.Den kunde jag inte motstå och en liten ljuskopp från Village.Vi köpte med oss våra Bestå bänkar från Ikea.Men det blev en Bestå större modell och en mindre,dom ska sättas ihop till en.Och där fick jag vara bestämd ska jag säga.För T stod och fluktade på dom stora Pax garderoberna.Förvaring förvaring var hans försvar.
 
 
 
 
 
Vi packade bilen så full och vi var fyra i bilen,så golvet fick vi inte plats med.Med andra ord så kommer vi få åka upp igen snart.Och då kan jag lova att jag ska köpa mina betongkrukor på Granit.Huuur kunde jag glömma?
 
 
 
 
 
Ha en fin dag
 
 
 

Kram
1 felicia:

skriven

vilken snygg ljuslykta!

2 emma:

skriven

Å den där lyktan har jag oxå suktat efter men fyller ju år snart:-) Bor du nära jkp alltså? Då e vi ju inte så långt ifrån varann:-) trevlig fredag, för visst är den lite extra fast man är ledig, kram

Svar: Vi bor nog rätt nära ändå.Jag bor i Vetlanda.Ha en fin dag/Kram.
Anna

3 Jessika:

skriven

Vilken härlig ljuskopp, köpte en vit sådan till en kompis i present, men då fanns inte den svarta, den står det ju verkligen Jessika på! :)
Jo, man kan ju störa sig på detaljer, jag suktar ju efter en ny soffa och är lite inne på en ljusgrå, men tänk om jag ångrar mig? Suck, suck! Ha en skön lördag, kram!

Svar: Grått är alltid fint,våran är mera mellangrå.Men det är inte lätt att välja alla gånger :)
Anna

Kommentera här: