Äntligen Fredag

 
 
Sitter i soffan och bloggar medans Nelly sitter i badet.Äntligen är det Fredag ♥ Vi har hunnit med en shoppingtur på stan nu på förmiddagen.Vi ska iväg till min barndomsvän i eftermiddag och hälsa på hennes nyfödda lilla flicka.Hittade såå otroligt söta små kläder till henne på stan som hon ska få.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Älskar att köpa barnkläder,finns så mycket att välja på bara :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Var på jakt efter byxor til Nelly,och hittade några.Kläderna kommer från Kappahl och Lindex.
 
 
 
 
 
 
Ikväll ska en av barnens kusiner sova över.Kommer bli jättemysigt,funderar på att tända grillen till kvällen.Vädret är underbart och hemmagjorda hamburgare brukar gå hem hos barnen.Jo just det jag var ju på massage igår.Gjorde grymt grymt ont,har tydligen snedvridna muskler i hela ryggen plus en massa andra fel.Så jag kommer fortsätta att gå dit och hoppas på att det blir bättre.Hon sa att min huvudvärk kommer garanterat att bli bättre,så tummen upp för det.
 
 
Ha nu en underbar Fredag/Kram
1 Susanna Maria J:

skriven

Vad snyggt det är med bara svartvitt!

Svar: Jag gillar det skarpt =)
Anna

2 Ninni - Vimsiga mamman:

skriven

Så snyggt ni har det, riktigt läckert :)

Svar: Åhh tack söta ♥
Anna

3 Marie:

skriven

Hej, vart har ni köpt den fina svarta vägglampan som ni har i vardagsrummet? Som man kan dra ut, tack! /Marie

Svar: Hej Marie,den kommer från Ellos.Jag passade på när jag hade en rabattkupong där :)
Anna

4 Marie:

skriven

Åh! Tusen tack Anna! Ha en fin dag!! ☺️☺️🎈

5 Felicia :

skriven

Vart har ni köpt eran soffa? supersnygg!!

Svar: Den är köpt hos Europa möbler.
Anna

6 Marie:

skriven

Ursnyggt!

Vart kommer ert vita golv ifrån och hur funkar det med dagliga livet? Krävs det dagliga städningar :-)

Svar: Det är ett Tundra golv från Ikea.Jag är faktiskt jättenöjd med det,dammsuger varannan dag men då har vi två barn ,en hund och en katt.Så jag tycker inte det är farligt alls.
Anna

Kommentera här: