Isande kallt

 
 
                                                                          Hej
 
 
Hoppas ni haft det bra över julen.Jag har inte så många bilder på min kamera att visa.Ska ladda över några från Ts sen,han fick vara kvällens fotograf.Vi åt julmaten här hemma med min mamma innan vi gick vidare för att fira med resten av släkten.
 
 
 
 
 
 
 
Typ det jag äter på ett julbord.
 
 
 
 
 
 
 
Idag har jag varit hos min doktor,det är därför det har varit så tyst här inne.Har nämligen ramlat och skadat ett revben i ryggen.Smärtan har varit helt grym,tror aldrig jag har haft så här ont innan.Idag är första dagen som det känns bättre,dom säger att det är värst första veckan och det stämmer.Eftersom det är jul så fick jag inte träffa en läkare förräns idag.Dom gör inget åt det utan det får läka av sig självt,sen har jag dunderpiller som hjälper mot värken nu.
 
 
Jag har inte gjort ett enda skvatt dom här dagarna,mest legat och tittat på alla filmer som har visats.Sagan om ringen,Sällskapsresan ja allihop varenda kväll.T har aktiverat Nelly med bla pulkaåkning,för nu har vi fått snö och det är isande kallt ute.Och vet ni,vi har en liten tjej som har sovit varenda natt nu i sin nya säng!!!
 
 
Ha en fin dag/Kram
1 Ottilia Herkules:

skriven

Hej:) Superfin blogg:)
Kolla gärna in min blogg där jag skriver om allt från himmel till jord:) Kraam

Kommentera här: