Lite nytt

                                                                    
 
 
                                                                    Hej
 
 
 
 
 

Vilken härlig dag jag hade igår tillsammans med mina tjejer.Vi var i Jönköping hela dagen och strosade runt,shoppade och fikade.Måste säga att det är ju lite kul att dom båda delar mammas intresse.Är som små änglar i affärena.Jag hittade en massa saker men just den hyllan som jag skulle köpa på Ikea var självklart slutsåld,men kommer in i Mars.Istället så blev det en Expedit till Nellys rum.Hon är överlycklig för på den ska hon få ha sin alldeles egna Tv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hos Granit och Lagerhause hittade jag lite lulllull som jag skulle haft i min hylla.Får snällt vänta tills den kommer in i lager igen.Vill ju fixa NU!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inne på Hm hittade jag en ny väska och lite nytt smink.
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen handlade vi lite nya kläder och annat smått och gott inne på Body shop.När vi kom hem så skruvade jag ihop Nellys hylla och efter det så blev det Tacos och Mello.Vi har det ganska bra även när T inte är hemma,jag och tjejerna.Artisterna som gick vidare igår gissade jag rätt på redan innan jag hörde låtarna...
 
 
 
 
 
 
 
Idag ska jag bara hjälpa min mamma med en sak.Sen tänkte jag att vi ska ta en promenad i skogen.Känner verkligen att vi behöver lite friskluft.Man får passa på när det inte regnar och blåser som det gör för jämnan nu.
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fin dag/Kram

Kommentera här: