Schlager

                                                                 
     
                                                                      Hej
 
 
 
 
 
 
 

Jag välkommnar helgen som börjat bra med en vinst till Sverige.Det hör inte direkt till vanligheterna att jag tittar på hockey,men ibland så.Bra spelat!!Barnen är nöjda och glada,idag slog jag till och köpte små Fredagspaket till dom.Tyckte dom förtjänade det ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nora fick ett glittrigt skal till sin telefon och Nelly en tuggumimaskin.Såg först efter att man måste lägga i en krona för att få ut ett tuggumi.Så Nelly har nu gått och blivit tuggumiförsäljare.Pengarna hamnar under maskinen,lite som en spargris.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kunde inte låta bli att klicka hem detta vin från Systembolaget.Schlager Prosecco ett vitt vin som passar bra till en Mellokväll.Får se om jag korkar upp det till morgondagens Mello eller om jag väntar till T och jag kan se den ihop.Han har sin jobbhelg denna helgen och var verkligen jättehappy över att missa Sverige-Finland.Det lär ju inte bli roligare nu på Söndag.Stackars älsklingen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mikrofonens on/off knapp.Passa på att beställ innan det tar slut om ni vill ha en flaska.
 
 
 
 
 
 
Kvällen här har bara mys och Fångarna på schemat.Måste säga att jag är grymt sugen på en tidig kväll och en tidig morgon med ja kanske ett Ikeabesök?
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fin dag/Kram
 
 
 
 
1 Floosan:

skriven

Vad tyckte dom bubblet? min gubbe som varit med och framställt det =) ett måste till mellomyset

Svar: Det var fullpott,jättegott vin :)
Anna

Kommentera här: