Corokia

                                                                     Hej
 
 
 
 
 

Jag hade planerat in en mysig Fredagskväll med mina tjejer.Unnat mig en flaska vin och räkor och lite annat gott.Men icke,nu har jag åkt på en dunderförskylning.Ska detta aldrig ta slut,måste ha världens sämsta immunförsvar.Idag hade jag tänkt ta med mig dom och hittat på nått kul.Eftersom jag är gräsänka hela helgen så måste jag bita ihop.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En liten vit Pärlhyacint har fått komma in och sprida lite vårkänslor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Och denna fina Corokia.Vissa tycker nog att den ser lite halvdöd ut,men jag tycker dom är jättefina.Ska ge mitt allt för att den ska överleva.En kräsen och svårskött liten växt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Små små gröna blad :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hoppas nu bara att man kan få ha dom ifred ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag se vad den lilla madamen vill hitta på idag.Jag tänker mig att vi kan hyra lite filmer och köra campingnatt i vardagsrummet.Ska försöka "piggna" till med en dusch och några koppar kaffe.
 
 
 
Ser ni förresten att jag ändrat om här lite på bloggen?Det är inte riktigt färdigt än,ska få lite hjälp med det sista av en duktig tjej.
 
 
 
 
 
Ha en fin dag/Kram
1 marit:

skriven

Usch och fy för förkylning, speciellt när man har trevliga planer :) Ville bara varna lite nu när jag såg att du köpt en hyacint, dem är giftiga för katter. Har själv katter och min lilla Doris gillar att smaka på mina blommor så jag får undvika fler utav dem.

Svar: Oj oj,tack för varningen.Har flyttat på blomman nu :)
Anna

Kommentera här: