Ellos

 
 
                                                                      Hej
 
 
 
 
 
 
Vet ni,imorgon jobbar jag bara fem timmar sen är det semester för min del.Yiiihhaa så härligt det ska bli.Det enda tragiska skulle väl vara vädret då.Whats up?Regn,lite sol,hagel och åska om vartannat hela tiden.Får väl ta och dansa soldansen och hoppas att det vänder.Tänkte passa på att tipsa er om att Ellos har rea just nu!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag passade på att klicka hem nya vita påslakan till sovrummet.Vitt känns ju alltid fräscht och särskilt på sommaren.
 
 
 
 
 
 
 
Och några grafiska örngott i säkra färger ;)
 
 
 
 
 
 
 

Sen fick det bli detta till Nellys rum,så himla sött ♥
 
 
 
 
 
Ni har väl inte missat att Ellos har börjat sälja tapeter och wallstickers.Dom imponerar mer och mer.Här har jag valt ut några av mina favoriter.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hur snygg som helst,jag som älskar sånna här.Smidiga att sätta upp och smidiga att ta bort när man tröttnar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mustaschtrenden håller än.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lovely ♥ ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det börjar klia lite i fingrarna av alla fina tapeter och huvudet jobbar för fullt.Var kan jag tapetsera???
Nu är det så ruggigt av allt spöregn så jag ska ta och tända en brasa och en massa ljus här inne.I kylen står en flaska vitt som ligger risigt till.Myspys Lördag när den är som bäst.
 
 
 
 
 
Ha en fin dag/Kram
 

Kommentera här: