Frontrow

 
 
 
 
 
                                                                  Hej
 
 
 
 
 
 

Idag har Nelly och jag sprungit runt på stan.Det är bara vi hemma för T jobbar och Nora är med sin syster som ska söka till Idol nere i Malmö.Håller både fingrar och tår att hon går vidare.För talang och sångröst det har hon.Iallafall så har jag köpt paket från oss arbetskamrater till en blivande penisonär som lämnar oss nästa vecka på jobbet.Hoppas hon blir glad,någon annan som är glad det är jag de.Igår var min syster och hennes familj här,vi firade att barnen har fyllt år.Jag tänkte inte alls på att jag också har fyllt år och blev så otroligt glad när syster köpt ett så fint paket till lilla mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

En sprillans ny plånbok som jag aldrig i livet hade unnat mig för det priset annars.Den är så himla bra för man får plats med mobilen i den.Plånboken kommer från Frontrow living och jag bjussar på mig själv med kameran i bilden ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är ju självklart lite trist att T jobbar hela sin födelsedag.Men ikväll när han kommer hem så ska vi fira med smörgåstårta,paket,bubbel och....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
hans favorit Napoleonbakelse.Köpte bara en till han och Nelly för det är verkligen inte min favorit.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Måste bara tipsa om denna grillsåsen som vi testade idag.Den är verkligen jättegod.Nelly fick bestämma maten idag så det blev kammben med majskolvar,strips och den här såsen.Den kommer finnas på vårt bord ofta här i sommar till just grillat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska vi nog ta på oss och gå ut medans solen är framme.Sen ska vi göra det lite kalasigt här hemma tills T kommer hem.Ikväll ska jag testa ett nytt vin som är rött,får se om det får bra betyg.Underhållningen får Gladiatorerna stå för.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fin dag/Kram
 

Kommentera här: