Weber

 
 
 
                                                                        Hej
 
 
 
 
 
 
 

Som vanligt när det är nattvecka så blir det lite sämre med uppdateringar här inne.ILördags firade vi T och han fick öppna sina paket när han kom hem på kvällen.Det var inte lätt att komma på nått att köpa till han,men vi lyckades jag och girlsen.Grillmästarna nästa!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jättepaketet innehöll en sprillans ny Webergrill som jag smidigt beställde hem från Ica Maxi.Sen köpte jag till skyddet och...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ett extra galler, som ger lite mera plats på grillen.Det finns ju hur mycket fina tillbehör som helst att köpa till.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Finns i många olika färger och modeller och trots att den fanns i vit (gräddvit) så valde jag ändå en svart.Synd bara att vädret bjuder på spöregn, jag som ville att han skulle testa den ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag ska vi tacka av en arbetskompis på jobbet så natten bjuder på både tårta och paket.Kan med all säkerhet säga att hon inte kollar min blogg så här kommer en bild på paketet som hon ska få.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En salig blandning med "tants" alla favoriter från bolaget,lite champagneglas,nötter och choklad.Blommorna köpte jag först idag så att dom ska hålla sig fina längre.
 
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fin dag/Kram
 
 

Kommentera här: