Grillkväll

 
 
 
                                                                    Hej
 
 
 
 
 

Idag har jag mått som jag förtjänat kan man säga.Fy känns som att jag aldrig mer kommer kunna dricka vin efter gårkvällen.Det blev lite väl mycket och lite väl sent kan man säga.Vi skulle ju egentligen bara grilla lite med en av Ts kompisar,sen blev det att det kom två av våra vänner till.Då blev det dans på altanen ända tills solen gick upp.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mmm en sommarfavorit med massor av is.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Flyttat om mina Vågö lite.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Blev visst en ljus prick med på bilden.Den bjuder jag på.Ville bara visa hyllorna.Tanken var ju att jag skulle ha två av Ikeas Hyllis.Men jag har väntat och den kommer ju aldrig in i lager.Så hittade jag dom här på Jem och fix.Funderar på om jag ska kapa ner den ena lite så att det blir en bänk.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Finaste skruttisen  ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så grymt gott det är att äta färskpotatis igen.Efterlängtade små knölar!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jodå här blev det dans någon timme efter det att kortet togs.Hade jättekul men det märks ju att man inte är 18 år längre,man blir lite trött såhär dagen efter :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har jag tryckt i mig lite dageneftermat och ska ha lite Lördagsmys med familjen tänkte jag.Men fick precis höra att det är fotboll som gäller på Tvn.Tur att vi har en i sovrummet med,tar med mig gotteskålen och kryper ner där då.Filmtajm!!
 
 
 
 
 
 
 
Ha en fin dag/Kram
 
 
 
1 Veronica:

skriven

SÅ mysigt :) bacardi breezer är så goda :)

Kommentera här: