Nodsta

 
                                                                          Hej på er
 
 
Nu har vi bestämt oss för vilka köksluckor som vi ska ha i det nya köket.Först blev det Ikeas Veddinge sen ångrade vi oss till Nodsta.Tror att detta kommer bli jättebra för det känns jättebra!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här ser man en sån avlångköksö på bilden som vi ska ha.Tycker bättre om dom än om dom fyrkantiga,men det beror ju helt på vad man har för planlösning egentligen.Här hemma hade det inte passat alls.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick lov att låna denna bilden av en tjej från Styleroom.Anledningen till att jag ville göra det är för att nästan på pricken såhär kommer vårat kök att se ut.Det enda som skiljer är att spisen ska byta plats och vara till höger,och att bänkskivan ska vara vit.Visst sen ska vi ju ha köksö framför och självklart vita golv mm.Men ändå,blev så glad när jag hittade denna bilden som var så lik våran ritning och såg att det blev fint.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Om jag nu ska ha en lampa över köksön så kommer det nog att bli en sån här.Lampan heter Cyklist och finns hos Lampgallerian,visst är den fin.Och liiite billigare än en annan liknande variant om ni vet vilken jag menar...
 
 
 
Ha en fin dag/Kram
 
1 Therese W:

skriven

Va roligt att göra om köket! Det är dom luckorna vi har i vårt kök (fast det var ju inte vi som gjorde om, utan dom som bodde här före oss… men jag är nöjd!). :)

Svar: Ja det ska bli kul,luckorna är jättefina ju :)
Anna

Kommentera här: