Twilight maraton

 
 
Jamen hur skönt känns det inte nu då.Jag är ledig fram tills på Måndagkväll när jag går på nattskiftet.Sitter och smuttar (häller) i mig kaffe efter en storstädning här hemma.Huset är skinande och där uppe har jag blåst upp luftmadrassen och bäddat.Ikväll kommer min syster och barnens kusiner hit.Dom har också höstlov och ska stanna här ända tills på Lördag.Tänkte att syster och jag ska ha lite mys på kvällarna så hon ska för första gången få se alla Twilightfilmerna.Hur kan hon ha missat dom?Får ladda hem resten av filmerna på Tvn,har bara dessa.Lite vin,film och en god sallad med soltorkade tomater.Kvällen är räddad.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Små paket väntar den minsta kusinen på madrassen.Lille Zeb har fyllt år och då måste man ju firas lite ♥
 
 
 
Ha en fin dag/Kram
1 Småstadsfrun:

skriven

Amen aw vilken vecka och kväll! Men förstår inte hur hon kan ha missat filmerna?? Det är ju som att aldrig ha sett Kalle på julafton. Tur att du ställer upp och fixar både film o vin!

Svar: Kan säga att hon är helt fast i filmerna nu :)
Anna

Kommentera här: