Det är dags för Fredagsmys...

 
 
                                                                         Hej
 
 

Idag har Nelly och jag varit och hälsat på en kompis och hennes barn.Det blev fika och en lekstund i lekparken.Åhh vad det är skönt ute på hösten när luften är sådär frisk.Nu har vi (gräsänka som jag är) bunkrat upp för Amigo på barnkanalen.Sen blir det Idol och kanske någon film.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Krukan på framsidan har fått sig lite nya blommor nu på hösten.Fyndade dessa på torget för en billig slant.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mera fynd...2 pack på Lidl för 14kr.Cookie Dough är såå himla god,ni måste testa.Har tagit mig en burk varje kväll nu.Jag har blivit ett glassmonster!!
 
 
 
 
Ha en fin kväll/Kram
 
1 Susanna Maria J:

skriven

Å det såg mysigt ut :)

2 Småstadsfrun:

skriven

Vilka fynd du gjort idag! Glassen är nog bäst. Jag är också ett glassmonster och kan nog äta det närsom faktiskt. Trevlig helg!

3 Malin Lindgren:

skriven

Gud så gott och jag blir himlans sugen, måste prova!! .. Dessutom lägger jag ju alldeles för mycket pengar på Ben o Jerry glass så skulle vara super att hitta någon ersättare! :)

Kika gärna in på min blogg och kanske lämna en kommentar tillbaka? Skulle bli väldigt glad. :) På min blogg kan du läsa om min vardag, mycket träning, om mitt distansförhållande med min kille som bor i Kil, ett litet samhälle norr om Karlstad, 35 mil ifrån mig, nya inköp, tips, resor och mycket mer! Kram

Kommentera här: