Oii

 
Hejsan

Måste visa er lite nytt som kom hem igår till Nelly. En tunn sommarjacka från United Colors of Benetton, och en matchande mössa från Geggamoja. Letade runt länge innan jag hittade nått som passade lilla madame. Det var inte lätt, verkar som många inte har börjat med sommarjackor än. Men när vädret växlar så som det har gjort så ville jag att hon ska ha en nu. Hittade allt hos Oii Design.
 
Här hemma råder det fotfarande sjukstuga även om det har blivit lite bättre. Började morgonen med en kaffe, Alvedon och proteindrink. Och imorgon är det Valborg och allt, måste bli bättre känner jag. Vi ska som vanligt fira med våra vänner och vara här eftersom det är så nära till Majelden. Men vi har bestämt att vi gör det smidigt och beställer hem lite mat så fixar jag bara efterrätten. Och är det nu så att Nelly och jag inte orkar gå så stannar vi hemma och ser på fyrverkerierna från fönstret.
 
Ha en fin dag där ute/Kram
1 Sanna:

skriven

Hoppas ni mår bättre och Vilken fin jacka ;)
Min tjej börjar bli stor och rosa försvinner sllt mer från hennes val .. Just nu är hon inne i en grön /limegrön period ;)
Krya på er och hoppas Valborg blev bra :)
Kram Sanna

2 Madeleine:

skriven

Så läcker färg!

Madeleine

Kommentera här: