Påsk

 
Hej
 
Har ni haft en bra Påsk? Jag tog en liten paus i bloggandet för att bara vara med familjen, så skönt och välbehövligt. Bjuder på ett litet bildhav av våran helg som gick alldeles för fort.
 
 
 
 
Jag ordnade en liten skattjakt till barnen som ledde dom till sina "Påskägg".
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åt av mammas Påskmat tills jag hamnade i matkoma.
 
 
 
 
 
 
Triss i busiga kusiner ♥
 
 
 
 
 
Kvällmat på rummet framför Gladitorena.
 
 
 
 
Morgonmys i soffan ♥
 
 
 
 
 
Så nöjd med sin säng när man har kusiner som ska sova över. Sen att dom ändå valde att sova skavis är en annan sak =)
 
 
 
 

Påskhelgen avslutades med Påskbingo som vi alltid spelar med några vänner.
 
 
 
 
Det blev en hel del prat om våran semester som vi bokade in. 1 Vecka i Polen med fina vänner och bästa systern. Längtar redan!!
 
 
 
 
 
Efter bingon bäddade dom små ner sig och tittade på Sune i fjällen.
 
 
 
 

Dom äldre hade ordnat en massa roliga tävlingar till oss vuxna. Vi hade som vanligt så trevligt så att klockan blev lite för mycket.Det slutade med att vi stannade och sov över. Haha vi brukar ju sova hemma hos varandra. Men det är inte roligt  att dra upp barnen när dom somnat så gott.
 
 
Idag har jag en milijon saker på schemat känns det som. Tvättkorgen är full och sen ska jag fixa en massa kartonger så jag kan börja tömma och rensa ut i köket.Det är väl bara att köra igång antar jag.
 
 
 
Ha en fin dag/Kram
 
 
 
 
 
 
1 Oslofru:

skriven

Ser ut som att ni haft det riktigt mysigt i påsk :)

Svar: Ja det har varit hur härligt som helst :)
Anna

Kommentera här: