Skärtorsdag

 
Godmorgon
 
Vaknar upp till ett snöigt Aprilväder, fya hoppas det försvinner lika fort som det kom. Ikväll jobbar jag mina sista timmar sen tar jag ledigt och är ledig hela nästa vecka.
 
 
 
 
 
Det "vanliga" påskriset har inhandlats på torget. Jag köper hellre färdigt än går ut och bryter i skogen. Nu ska jag bara vakna till liv med hjälp av lilla kaffekoppen sen kör jag igång med Torsdagsstädningen. För imorgon kommer min Syster med familj för att fira Påsk med oss. Iår ska vi ha knytis hemma hos mamma. Känner att vi inte orkar ha det med ett halvt kök. Dom stannar tills på Söndag och jag har längtat så, för på sportlovet när dom skulle ha kommit så blev dom sjuka. Kommer inte ens ihåg när vi sågs senast.
 
 
Ha en finfin dag/Anna
 
1 rememberthiis.blogg.se:

skriven

Fint du har det :) gillar inredningen riktigt mkt

Svar: Tack fina du =)
Anna

2 Susanne:

skriven

Önskar dig en fortsatt underbar påsk.

Svar: Hoppas din Påsk har varit bra =)
Anna

Kommentera här: