Strehög

 
 
Eftersom förra tävlingen med mattan från Nylanders blev en sån succe så kommer det nu en till.Bra eller hur.Denna gången är det en rosa/vit precis som jag har,och både jag och lilla Nelly är jättenöjda med våran.
 
 
 
 
 
Mattan är 70/160 och både vänd och tvättbar.
 
 
 
 
 
 
Tävlingen avslutas 4/3e.Allt du behöver göra är att lämna en kommentar om varför just du ska vinna.
I samarbete med Strehög.
 
Ha en fin dag/Anna
1 mittdittovitt:

skriven

Så kul att titta in här hos dig, din vän Maria tipsade mig. Fin och rolig blogg du har!
Jag skulle vlija vinna denna matta till min mans lilla barnbarn, skulle passa så bra i hennes rosa rum :)
De bor alldeles för långt bort så då är det kul att överaska med presenter ibland!

/Fia

2 Anonym:

skriven

Å vad roligt om man vann :)) Mattan hade blivit så fin i vårt kök nu i vår :))

3 Anonym:

skriven

Å nu blev jag anonym. Ikas, enoannandag.blogspot.se

4 Annika:

skriven

Mattan passar perfekt hos min Engla då den matchar hennes rum och att den går att tvätta av då hon är en liten kladd :-)

5 Helena i Uppsala:

skriven

Mitt badrum har ett illrött golv och våtrumstapet med röda prickar. Det vore skönt att kunna mildra denna chockverkan speciellt på morgnarna.

6 Gülay:

skriven

Hej
Jag skulle vilja vinna denna tjusiga matta för att använda i mitt kök. Varför jag skulle vilja vinna,för att känna enorm glädje över att vunnit nåt fint och för att vinsten hade värmt upp min gråa vardag

7 [email protected]:

skriven

Åh äntligen har jag sett den perfekta mattan till min dotters rum :-)))) skulle bli superglad om jag vann denna fiiiiiiiiina matta

8 Linnea:

skriven

Har tre tjejer å den här mattan skulle passa perfekt i min stora tjejs rum!

Kommentera här: