Zinfandel

 
Hej härliga Fredag!!
 
 
För att ha jobbat natt hela veckan har jag ändå känt mig piggare än vanligt.Det kan ju bero på att solen faktiskt har tittat fram och vårkänslorna börjat komma.Ni vet när man börjar höra fågelkvitter tidigt på morgonen,så är våren nära.Vi har precis slagit oss ner framför Fredagskväll på barnkanalen med lite gottigt.Vill tipsa om detta jättegoda röda vinet som har blivit en favorit här hemma.Slår nästan mitt andra favoritvin Lindemans.
 
 
 Doft Mycket fruktig doft med rostad fatkaraktär, inslag av mörka bär, kaffe, choklad och vanilj.
 Smak Mycket fruktig smak med fatkaraktär, inslag av mörka bär, plommonkompott, lakrits och vanilj.
 
 
 
Tycker det är roligt att trots den stora godisskålen så väljer Nelly att äta av nötterna istället.Så mycket nyttigare och godare än allt detta smågodis.Hon har inte gillat det innan,men just nu sitter hon jämte och skalar pistagenötter för fullt.
 
 
 
 
 
Som ni vet så älskar jag ju Hunger games filmerna.Tycker lika mycket om musiken,särskilt denna.Visst har film musiken blivit mycket bättre dom senaste åren.Funderar på om jag kan övertala T att se denna filmen med mig ikväll ♥
 
 
Ha en fin Fredagskväll/Kram
1 Susanne:

skriven

Låter som et gott vin, ska testas till nästa helg.

Svar: Gör det :)
Anna

Kommentera här: