Asiatiska smaker

                                                
                                                 
 
 
Hej på er
 
 
Hoppas allt är bra?Själv känner jag mig inte så pigg,men vad jag förstår så är jag inte ensam.Tycker var och varannan människa är sjuk.Hallå Vabuari liksom.Men vad passar inte bättre än en tävling för att pigga upp lite.Nu har ni chansen att vinna denna kokboken med Asiatiska smaker.
 
 
 
 För att vinna måste ni bara svara på denna frågan /Nämn två viktiga ingredienser i många asiatiska rätter?
Ni har två veckor på er.Lycka till!!
 
                                                                       
1 Jolanda:

skriven

Jag har alltid kyckling eller fläsk när jag lagar. Så det är det viktigaste!:)

2 Anna Lundqvist :

skriven

Ingefära o koriander

3 Elli:

skriven

Fågel eller gris, tycker jag.

4 Gülay:

skriven

Ljus soja och sesamolja är viktigt tycker jag

Kommentera här: