Liten blir stor

 
Skrev ju för ett tag sen att Vetlanda posten skulle komma hem till oss och göra en intervju.Trodde det skulle bli ett litet repotage,men pang så var vi på första sidan.För att läsa repotaget kan ni klicka här.
 
 
 
Hade först inte tänkt dela med mig av det,för dom gjorde även en liten filmsnutt.Här snackar vi äkta, riktigt bräkande smålänska.Lena Ph släng dig i väggen...fy så jag låter!!
 
 
 
Idag ska jag gå till min gammla högstadieskola och få information för alla som ska börja 7an.Tänk att min "lilla" flicka ska börja där snart.Kan inte fatta det än,känns ju som jag gick där igår  =)
 
 
Ha en fin dag/Kram
1 Anette:

skriven

Hej Anna!

Vad trevligt att få se dig live. Har följt dig i snart tre år.Började när vi skulle bygga vårt hus, och ville ha inspiration.Jag frågade dig om betongtapeten, och den har vi nu, och är nöjd. Jag följer dig oxå på Instagram.Jag heter dahlanette där.

Ha en trevlig helg
Kram Anette från Nässjö

Svar: Åhh så kul.Älskar min betongtapet fotfarande.Tyvärr så ryker ju just den väggen när vi ska renovera köket.Ha en fin helg nu/Kram
Anna

Kommentera här: