Voxtorp

 
Hej
 
Hoppas ni haft en bra helg. Lördagen tillbringade vi på det blågula varuhuset och köksplanering. Vi har ju valt att vänta på det nya köket som kommer in i April, tror det ska heta Voxtorp och ersätter Nodsta. Nu är iallafall hela ritningen färdig, så nu är det bara att vänta tills vi kan lägga in vår beställning. Så här kommer köket att se ut på ett ungefär. Köksön ska ju självklart vara vit,  vet inte varför den blev grå på ritningen. Till höger kommer kyl/frys mikro/ugn. Över där kommer trappan från övervåningen att gå ner. Väggen till vänster kommer inte att vara där sen, det blir öppet in till vardagsrummet.
Kan det bli April nu!!
 
 
 
 
 
Hittade en mumsig Smoothie med smak av jordgubb och banan på Citygross igår, ångrar att jag inte köpte med mig fler. Den fanns i flera smaker för den som är sugen att testa.
 
Idag har T och jag fotat lite till en rolig sak som jag inte berättar om riktigt än. Sen har jag gått på ännu en långpromenad trots träningvärken from hell. Men det är väl bara att kämpa på antar jag. Känns ju skönt att ha kommit igång igen efter så här många år.
 
Nu är det Söndagshäng i soffan som gäller.
 
Kram på er/Anna

Kommentera här: