Ikeakatalogen och Halloweengodis

Hej
Hoppas allt är bra med er där ute. Själv har jag krypit ner i sängen med datorn för att se några avsnitt av Gossip Girl. Min dotter som prackat på mig ännu en serie och nu är jag självklart fast. För ett tag sen fick jag frågan om jag ville vara med i den Franska Ikea DIY boken som dom har där. Och idag kom katalogen, någon som är bra på Franska? Läste ett år i sjuan..så jag kan typ inget.
 
 
 
Så här ser katalogen ut. Den är fullspäckad med olika saker och ideer som man kan göra med Ikeamöbler.
 
 
 

Har två saker jag gärna vill tipsa er om. Det första är att Netto just nu säljer lite spökigt godis till Halloween. Jag var och shoppade loss ordentligt tidigare idag till Nellys kalas på Fredag.
 
 
 
Det andra är en ny skräckis så här lagom till Halloween. Nora och jag var och såg den i Lördags, den får tummen upp av både mig och Nora som älskar skräckisar precis som sin mor.
 
 
 
 
 
  Ha en fin kväll/Kram
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: