Silverfjäder

I
 
Tråkigt tråkigt. MEN den fina kalklitirväggen blev inte lika fin efter några veckors matlagning.. Trodde faktiskt den skulle hålla måttet, då det faktiskt står att den kan användas i kök och badrum.
 
 
Jag målade om i Måndags med Alcros färg Silverpil.
 
 
 
 
Gillar den grå nyansen, varken för blå eller beige som det lätt blir. Men visst, betongkänslan blev inte densamma.
 
 
 
Blev lite färg över som jag funderar på att måla med i Noras rum.
 
 
Idag kör jag städning här hemma, hinner inte riktigt imorgon. Först har jag lovat Nelly att vara med henne i skolan. Sen kommer en mäklare hit som ska värdera huset. Efter det är det Åhörarkväll på Noras skola. Fullt upp med andra ord. Men på kvällen sen ska vi köra mys, då båda tjejerna och jag är ledig på Fredag.
 
 
Ha en bra dag/Kram
 
 

Kommentera här: