Victoria secret

 
Kikar in en snabbis innan jag drar igång med Torsdagsstädningen. T och Nelly är och badar så jag kan städa och lyssna på musik så det dånar i lugn och ro. Jag är ju som ni vet svag för mysisar, det skönaste som finns att skrota runt i hemma! Igår kom ett par nya av mitt favoritmärke, Victoria secret Love pink. Älskar vidden i benen på dom, mysisar ska inte sitta åt. Mindre roligt var att jag åkte på tullavgift denna gången. Har faktiskt aldrig gjort det förut. Så med frakt och tullavgift blev mina nya byxor en rätt dyr historia.
.Men så värt!!
 
 
Mina andra grå,som har några år på nacken. Men med den kvaliten så ser dom fotfarande nya ut.
 
 
 
Också lite kalasbilder.
 
 
 
Vi bjöd på köpetårta och hemmagjord pizza.
 
 
 
När vi gjort två plåtar blev vi oroliga att det inte skulle räcka. Det slutade med att vi gjorde en till plåt och en stor skål med sallad. Tur det för nästan allt gick åt. När kalaset var slut stannade alla kvar och vi drog igång med Mellokväll och bubbel.
 
 
Hahah mammas ♥ Någon ville verkligen vara med på bild.
 
 
På Lördag blir det kalas igen för Nellys klasskompisar. Sen är det färdigfirat för denna gången.
Nu måste jag börja städa, sen är det nattjobb som kallar. Sista innan helgen yiehhha.
 
 
Ha en fin kväll /Kram
 
 
 
1 Sarah:

skriven

Gott me hemmagjord pizza :)

2 Susanne:

skriven

Senast jag var i USA rensade jag nästan butiken på alla träningskläder och mysplagg. Så himla snygga

Kommentera här: