Bulgarien

Igår på morgonen kring kl 5 kom vi hem från våran resa. Spenderade hela dagen i någon slags tröttdvala och med att tvätta upp alla kläderna. Lyckades dessutom åka på en riktig förskylning sista dagen, men får skylla mig själv. Bara för att det finns AC så måste man ju inte ha det riktigt så kallt som jag hade det på rummet..
Jag bjuder mest på Instabilder, kameran var för tung att släpa runt på i värmen.
 
 
För Nelly blev det första flygturen och det gick hur bra som helst.
 
 
Är så nöjd med både hotellet, personalen och rummet. Herregud var ju som en stor svit.
 
 
Som sagt, plats för många. Även soffan hade gått att bädda ut om man ville.
 
 
Vår utsikt från balkongen. Vi låg verkligen nära till allt. 5min gångväg till havet och mitt i staden.
 
 
Conny som ordnat med resan firades med champagne på sängen Midsommardagen.
Fyller man 60 så ska man firas!
 
 
 
 
Så smidigt när man har All inclusive. Herregud så mycket mat, glass och dricka det fanns att hämta.
Det fanns även Spa, inne och utomhusgym, minigoft, lekrum, inomhuspool, klätterväggar för stora som små, spelrum, barnklubbar för alla åldrar, volleyboll mm. Listan kan göras lång.
Stor tumme upp för alla aktiviteter.
 
Svarta havet var varmt och skönt. Jag som är badkruka kunde bara gå rakt i.
 
 
 
 
 
Nelly, pappa och en av kusinerna.
 
 
 
 
En av dagarna var det lite mera molningt, men skönt med lite svalka. Vi köpte med spel och det var inte så fullt på stranden.
 
 
 
 
 
Blev även en tuff tuff resa med tåg till Nessebar. Ehh jag som trodde det var en bar..
Men det visade sig vara en halvö, med gammla fina kullerstenar. Riktigt mysigt ställe att strosa runt på.
 
Nu ska jag ta tag i att lägga in alla dessa kläder som tvättades upp igår.
Herrejisses vad vi packat, men använde inte hälften någon av oss.
 
Kram Anna
 
 
 
 
 
 
 
1 Susanne:

skriven

Ni ser ut att ha haft det jättebra

Kommentera här: