Drippelidropp

Uscha vilket regnväder det är som har dragit in. MEN om man nu ska se lite fördelar med det, så är det att man får lite mera gjort.
Idag har Nelly och jag rensat i hennes rum. 2 stora svarta soppsäckar blev det med nallar bla, som ska skänkas och hela 4 röda soppsäckar med gammalt krafs (Mc Donals saker bla) .
Och är det dåligt väder så får man tälta i köket om man vill. Jo lite förelar finns det allt, och än är det ju inte semester.
 
 
Förra helgen däremot var det fint. Vi hade en supermysig dag/kväll/natt nere vid sjön.
Ja som ni hör så blev det ganska sent. Vi firade 2 nyblivna 40åringar och bjöds på både mat och lekar. Tog inte så mycket bilder som jag egentligen hade velat.
Men det var så mycket nya bekantskaper och alla vill ju kanske inte bli utlagda på bloggen.
 
 
Nu har vi myst ner oss med en Pippi film. Nelly säger att hon vill slänga ut pappsen och ha tjejkväll. Blir så full i skratt och glad att hon uppskattar våra små tjejkvällar. Men ikväll får pappa vara med, det är ju han som står för kvällens goda. Räk och kräftsallad mm så gott det ska bli.
Och har ni någon bra skräckis ni vill tipsa om så vore jag tacksam. Har plöjt skräckfilmer nu, så snart tror jag inte det finns några bra kvar..
 
Kram på er/Anna
 
1 Hannah Margreta:

skriven

Härligt att ni skänker vidare!

2 erikasblogg.se:

skriven

Jag har med haft rensardag här hemma. Både min garderob och lillemans garderob har gått igenom grundligt en gång för alla. Så lite ska slängas, lite ska skänkas och ännu mer ska strykas och vikas in :) På tal om skräckfilm så var vi på gång att se Conjuring 2 ikväll men hamnade framför ett fiskeprogram istället (INTE jag som valde det, haha). Hoppas ni har en fin kväll!

Svar: Vill med gå på den filmen. Men dottern ville hellre gå på den med sina kompisar. Kanske inte så kul om morsan följer med då :)
Anna

3 Gülay:

skriven

Hej
Vet inte om du har sett denna skräckis,bra spännade The Other Side of the Door.

Svar: Tack så mycket. Måste kolla upp den :)
Anna

4 Jannice:

skriven

The conjuring 2 är nog den bästa skräckfilm jag sett. Tätt följd av insidious filmerna. Fragile är oxå extremt läskig. Är oxå skräck fanatiker så jag blir överlycklig när jag hittar någon film som lever upp till min standard 😂

Svar: Tack så mycket. Kul att det är fler än jag som gillar skräckisar. Conjouring 2 måste jag se. Dottern va på den på bio, utan mig :(
Anna

Kommentera här: