Sommarlov

Nu är den äntligen här, sommarlovets första dag. Vi har varit på Nellys avslutning idag, så fin. Nora hade ingen, dom samlas bara hela klassen och får sina betyg när dom går ut 7an. Lite tråkigt ändå kan jag tycka. För visst är det nått specielt med skolavslutningar. Vet inte heller om det bara är jag som alltid blir tårögd? Fast jag såg en annan mamma som också grät en skvätt.
Gråter ni på skolavslutningar?
 
Nelly posar i kläder, skor och diadem som hon själv valt ut ♥
 
 
Första lediga dagen firar vi med godis, popcorn och Kändisbarnvakten på Tv. Nora är iväg och firar med andra högstadiestundenter och T jobbar tills 9 ikväll.
 
 
Ha en fin dag/Kram
1 Susanne:

skriven

Härligt med ett långt sommarlov framför sig,

2 Gülay:

skriven

Så fin Nora är. Min dotter tog student igår. Det kom många tårar från mina ögon. Man tänker det var inte länge sen hon var ett litet barn,när blev hon så här stor....

Kommentera här: