Det närmar sig Påsk

Hej hej.
Nu har affärerna börjat att fyllas upp med Påskägg och gud vet vad. Men jag tycker det är riktigt svårt att hitta snygga påskpynt. Nu brukar jag ju inte pynta så mycket, men lite har jag tjuvstartat. Får se hur länge äggen får ligga innan kissen tar dom. Precis allt är hon på!
 
 
Har letat länge efter en matta till  köket med precis samma gråa färg som den jag har i vardagsrummet. Viktigt det där att dom har samma färg nu när det är så öppet på nedervåningen. Hittade denna på HM home och den var perfekt. Lycka :)
 
 
Nelly och jag som är lediga ska snart gå upp och väcka T som har jobbat natt. Idag blir det en liten utflykt till bla Ikea. Kan inte ens komma ihåg när jag var där sist, evigheter sen. Måste fylla på lite bland värmeljusen bla. Och spana inredning till badrummet. Ja ni läste rätt, till hösten kör vi igång  projekt badrumsrenovering. Och jag har promt bestämt att ett badkar ska klämmas in. Älskar att bada och har velat ha ett sen vi köpte huset.
 
Ha en finfin Fredag där ute/Kram
1 Veronica Wallgren:

skriven

Det känns verkligen konstigt att påsken närmar sig. Att den ligger så tidigt i år.

2 Susanne:

skriven

Det är bara 2 veckor kvar, känns lite märkligt.

Kommentera här: