Affingos


Nytt in är den denna mysiga dress från Affingos. Älskar som ni vet att skrota runt i mysiga kläder här hemma.
Denna veckan väntas bli en varm och solig en. Synd bara att jag jobbar eftermiddag/kväll, men jag får försöka njuta nu på förmiddagen så gott det går (hinns med).
 
 
 
Helgens goda fick bli hemmagjord planka med kyckling och kött. Ser inte så gott ut utan mos till, men det var det. Jag hoppade det bara på min planka.
 
 
Nu ska jag ut och ta vara på denna soliga dag!
 
Kram
 
1 Matilda Berlin:

skriven

Åhh så mysig den såg ut! Och så galet snygg på samma gång =)

Svar: Jag är lite svag för camoflage :)
Anna

2 rememberthiis.blogg.se:

skriven

Fin den var :D

Svar: Tack =)
Anna

3 Susanne:

skriven

Tycker plankan ser så himla smarrigt ut.

Svar: Jo den blev god. Kram
Anna

Kommentera här: