Grattis alla mammor

Hejsan
Hoppas eran dag har varit bra, min kunde inte bli bättre. Låg länge i morse och drog mig i sängen, medans regnet smattrade utanför. Så skönt det är att bara ligga kvar, jag är annars en sån som studsar upp på direkten.
Nelly överraskade mig vid frukosten med två halsband som hon pysslat ihop.
Kan man bli gladare ♥
 
 
T undrade om vi skulle åka iväg och äta ute någonstans. Men jag är ju lite av en hemmamänniska, så vi köpte hem lite olika rätter från Chili Thai istället.
 
 
 
Ibland är det så skönt att bara vara hemma.
 
 
 
Jag har blivit så uppvaktad så jag blir alldeles varm i kroppen.
 
Nu har jag precis duschat efter en lång promenad, så snart blir det att hugga in på den fina tårtan som familjen bakat.
 
 
Kram på er alla mammor där ute ♥

Kommentera här: