Mat i stora lass

Men åhh vilka härliga dagar med massa sol vi har. All mat äts ute på altanen och grillen går var och varannan dag. Hur härligt?
 
 
Det har pågått en hel del roligheter i vår lilla stad i helgen. Bla den årliga crusingen, kan erkänna att jag inte har sett på den på flera år. Men i Lördags hade vi superväder så vi och våra vänner slog oss ner på en stor filt mitt i parken och kikade. Riktigt mysigt faktiskt.
 
 
 
 
 
Mina egna hamburgare som jag grillade igår, mm. Ni måste testa detta receptet som jag inte minns var jag hittat.
 
 
 
 
 
Idag fick det bli en kycklingsallad i värmen.
 
 
 
 
 
Dom här godingarna känner ni kanske igen från reklamen med Montazamisystrarna? Var precis tvungen (efter att ha suktat ett tag) att beställa hem dom. Dom finns i svart oxå, men jag gillar den här färgen till sommaren.
 
 
Nähäpp, nu börjar snart Världens bästa burgare, sista avsnittet. Sen blir det hopp i säng för klockan ringer oförskämt tidigt imorgon..Ghha!
 
 
Kram Anna
 
 
1 Emma:

skriven

Åh vad härligt! :-) Kram från Italien -Emma

2 egosworld.blogg.se:

skriven

men GUD ´vilka härliga bilder,
ser Sá gott ut , MUMS!!!!

3 Susanne:

skriven

Mums va mycket gott och det gäller även skorna ;)

4 Anonym:

skriven

Hej
Tänkte bara kolla vad den grå brickan på bordet är köpt?😊😊

Svar: Hej, den hittade jag på Netto :)
Anna

5 Anonym:

skriven

Åhh ser jättegott ut, recept på kycklingsalladen? 😊👍🏻

Svar: Jag hade i en delad grillad kyckling, majs, tomat,gurka, fetaost, ostkuber, soltorkade tomater, rödlök, en färdig salladsmix med rödbeta. Sen hade jag pasta jämte till dom som ville ha. Såsen är gjord på gräddfil, chilisås, lite sötsursås, svartpeppar och lite salt. Jättegott!
Anna

6 M O A:

skriven

Gud va gott!

7 Veronica Wallgren:

skriven

åh vad gott!

Kommentera här: